Investirali ste u web stranicu i/ili webshop, presretni ste s dizajnom, a platili ste dodatno i SEO plugin (ne znate baš točno što je to, ali su vam rekli da vam treba). Prošlo je već neko vrijeme, no posjetitelja je jako malo.
Zvuči vam poznato ova priča? Niste jedini. Ono što zapravo niste znali kad ste kretali je da je za sve, pa tako i za SEO, potreban trud, rad i vrijeme. I naravno, podrazumjeva se da znate što radite.
Oni koji su vam rekli da vam treba SEO su bili u pravu. Ulaganjem u Search Engine Optimization ili SEO ćete biti vidljiviji na tražilicama, no samo tehnički dio nije dovoljan. Bez SEO optimiziranog sadržaja nećete se baš daleko pomaknuti.
No, vremena se mijenjaju – uz tražilice danas o nama “razmišlja” i umjetna inteligencija. Tu na scenu stupa AIO – optimizacija za umjetnu inteligenciju, novi korak u digitalnoj strategiji koji osigurava da vaš sadržaj ne prepoznaju samo Googleovi algoritmi, već i AI alati poput ChatGPT-a, Gemini-ja ili Copilota. AIO pomaže da vaša web stranica postane izvor koji umjetna inteligencija rado preporučuje korisnicima.