Lana Rogošić Blagojević je stručnjakinja za digitalni marketing, specijalizirana za performance marketing, SEO, korisničko iskustvo (CX) i razvoj sveobuhvatnih digitalnih strategija. Osnivačica je i direktorica marketinške agencije Protagonist, gdje vodi tim stručnjaka u kreiranju kampanja temeljenih na podacima, usmjerenih na postizanje konkretnih i mjerljivih rezultata za klijente.
Visoko obrazovanje započela je na Zagrebačkoj školi ekonomije i managementa (ZŠEM), gdje je diplomirala s pohvalom te bila na dekanovoj listi. Tijekom studija dodatno se usavršavala na ljetnoj školi korporativnih financija na Sveučilištu Bocconi u Milanu. Nakon toga završila je Agronomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, smjer Ekološka poljoprivreda. Tijekom studija posebno se usmjerila na sustave upravljanja zaštitom okoliša kao dio poslovnog upravljanja, što je bila i tema njezinog završnog rada.
Prije nego što je osnovala vlastitu agenciju, Lana je više od deset godina radila na rukovodećim pozicijama u marketingu i komunikacijama u tvrtkama poput Croate, Profil Internationala, Aromare i Z1 televizije. Kroz ove uloge stekla je bogato iskustvo u području brendiranja, digitalnih kanala, oglašavanja i strateške komunikacije.
Osim karijere u marketingu, Lana je aktivna u međunarodnim strukovnim organizacijama, posebno unutar Fédération Cynologique Internationale (FCI) – najveće svjetske kinološke organizacije koja okuplja nacionalne kinološke saveze iz više od 90 zemalja. U FCI-u obnaša funkciju potpredsjednice Odbora za edukaciju i odnose s javnošću, gdje doprinosi razvoju obrazovnih inicijativa i međunarodne komunikacije unutar globalne kinološke zajednice.
Lana objedinjuje strateško promišljanje, kreativnost i analitičnost kako bi razvila digitalne projekte koji nadmašuju očekivanja i stvaraju stvarnu poslovnu vrijednost za njezine klijente.