Strategija je namijenjena tvrtkama koje žele postaviti održive temelje i dugoročno graditi brend.
Namijenjena je vlasnicima tvrtki i marketinškim odjelima. Pisana je jasnim, razumljivim jezikom i odmah spremna za implementaciju.
Strategija je namijenjena tvrtkama koje žele postaviti održive temelje i dugoročno graditi brend.
Namijenjena je vlasnicima tvrtki i marketinškim odjelima. Pisana je jasnim, razumljivim jezikom i odmah spremna za implementaciju.
Cjelovita strategija koja uključuje sve aspekte poslovanja i daje detaljne upute što i kako raditi kako bi postigli maksimalne prodajne rezultate.
Pročitajte: 6 razloga zašto morate imati strategiju digitalnog marketinga
U strategiji ćete pronaći detaljnu analizu okruženja i konkurencije, upute za upravljanje društvenim mrežama, mjesečni, polugodišnji ili godišnji plan objava s uključenim kampanjama koje će pomoći pri dostizanju ciljeva.
U strategiji ćete pronaći prijedloge kreativne kampanje prilagođene vašem brendu i ciljevima koje želite postići. Ovisno o alatima kojima raspolažete, u strategiji će biti uključena analiza, komunikacijske poruke, plan objava na društvenim mrežama, vizuali, SEO optimiziran sadržaj…
SEO se odnosi na tehnički proces u kojem povećavamo kvalitetu prometa prema vašoj web stranici, kao i što veći broj posjetitelja. Kroz content marketing kreiramo vrijedan i nadasve relevantan sadržaj zbog kojeg će vam porasti prodaja proizvoda ili usluga. Sam tehnički SEO bez content marketinga ne vrijedi ništa.
Ovo je prva faza rada. Moramo se upoznati i prikupiti čim više informacija kako bi se čim bolje upoznali s vašom tvrtkom i riješili što više izazova. Skupa ćemo ispuniti brief nakon kojeg se bacom na istraživanje i pripremnu fazu izrade strategije.
2. dana>>>
Bacamo se na istraživanje i analize kako bi mogli sve aktivnosti temeljiti na egzaktnim podacima. U ovoj fazi, osim istraživanja kreiramo i komunikacijske poruke, brainstormamo.
4 dana>>>
Nakon što smo u prethodnoj fazi istražili konkurenciju i ciljane skupine, napravili analizu tržišta, kreirali persone i došli do komunikacijskih poruka, u ovoj fazi već imamo gotov okvir.
14 dana>>>
U ova dva tjedna definirali smo tone of voice brenda, odredili dizajnerske smjernice i uz pomoć dizajnera kreirali sve kreativne dijelove strategije.
14. dana>>>
Napokon ćemo vam pokazati što smo napravili. Primiti ćete svoj primjerak strategije u isprintu i u digitalnoj verziji, a mi ćemo proći kroz nju na prezentacijskom sastanku. Ujedno ćemo nakon sastanka unijeti i moguće korekcije ako ćete ih od nas tražiti.
2. dana>>>
Svatko od nas koji put ne zna od kud bi krenuo i kako bi riješili neki izazov. Zadaća strategije je usmjeriti vas prema ciljevima i dati vam alate uz pomoć kojih imate know-how i vladate situacijom.
Svaka strategija koju kreiramo služi za postizanje ciljeva. Cilj može biti brand awareness ali i promet koji je najčešće vama najvažniji. Danas se u digitalnom svijetu sve može mjeriti pa tako uključujemo i alate za mjerenje rezultata koje je strategija postigla.
Želite se pridružiti digitalnom svijetu ili postići bolje rezultate na društvenim mrežama? Čini vam se da premalo ljudi posjećuje vašu web stranicu i da sve što radite baš i nema očekivane prodajne rezultate?
Strategija digitalnog marketinga čuva jasno definirane smjernice koje pomažu tvrtkama koje će tek krenuti s digitalnim aktivnostima ili žele poboljšati postojeće.
Ona će vam pomoći kako bi održali imidž brenda, dosegnuli novo tržište i razvili odnos s postojećim, a razvijanjem odnosa postižu se i bolji prodajni rezultati.
Strategija je namijenjena tvrtkama koje žele postaviti održive temelje i dugoročno graditi brend. Namijenjena je vlasnicima tvrtki i marketinškim odjelima. Pisana je jasnim, razumljivim jezikom i odmah spremna za implementaciju.
Dobro implementirana strategija rezultira povećanjem dosega, prihoda i održivosti poslovanja.
Strategija ne samo da će obuhvatiti i ojačati društvene mreže vaše tvrtke već će pojednostaviti integriranje online marketinga i odnosa s javnošću što će vam uštedjeti vrijeme, novac i resurse, smanjiti stres i izazove 24 satne komunikacije na društvenim mrežama.
Ona ocrtava odgovarajuće komunikacijske ciljeve i identificira alate i taktike koje se trebaju koristiti za informiranje i interakciju s javnošću koristeći različite platforme. Takav, integrirani pristup ove strategije osigurava da nijedna od aktivnosti nije samostalna značajka, već njezin sastavni element.
Strategija nastupa na društvenim mrežama služi kao neizostavni alat uz pomoć kojeg imate sve spremno kako bi sami mogli voditi društvene mreže u periodu koji izaberete. To može biti jedan mjesec ili cijela godina. Nitko ne poznaje vaše interne procese kao vi sami, pa zašto onda ne bi uz pomoć naše strategije bili prva osoba s kojom vaši fanovi imaju kontakt?