Godina: 2023, 2024

Klijent: Fortun-5 d.o.o., Slovenija

Telemarketing – employer branding

Posao je dobarsamo treba pronaći one koji ga žele 

Fortun-5 tražio je nove zaposlenike za svoj call centar, ali i novi digitalni identitet kao poslodavca. Naš zadatak bio je dvosmjeran: pronaći kvalitetne ljude i istaknuti tvrtku kao poželjnog poslodavca u regiji. 

Employer branding koji se čuje
Preuzeli smo vođenje Facebook, Instagram i LinkedIn profila, a paralelno smo vodili kampanje zapošljavanja s targetiranjem po lokaciji, iskustvu i interesima, a LinkedIn oglasi za otvorena radna mjesta osigurali su dodatnu vidljivost. 

  • Organski i plaćeni sadržaj
  • META oglasi za posao
  • LinkedIn job ad kampanje s preciznim ciljanjem 

Zaposlenici su došli — i ostali
• 3x više prijava po poziciji
• testirane geolokacije za otvaranje novih ureda
• employer brend prepoznat među ciljnom publikom 

Fortun-5 ne traži zaposlenike — on gradi tim. 

Telemarketing