Koji put je savjetovanje sve što vam treba.

Marketinško savjetovanje koje može riješiti vaše probleme u sekundi.

Personalizirano savjetovanje s područja marketinga i prodaje u trajanju od 60 minuta rješava vaše probleme, odgovara na pitanja i daje vam jasne smjernice za daljnji razvoj poslovanja.

1 na 1 savjetovanje

Svaki klijent je jedinstven, pa smo stoga stvorili hibridni, potpuno personalizirani program. Pružamo vam osobnu podršku na izniman način.

01. KORAK

Ispunjavanje upitnika i dogovaranje termina konzultacija.

Nakon što nas kontaktirate sagledati ćemo online prisutnost vaše tvrtke i poslati vam upitnik prilagođen vašem brendu. Vaši odgovori su nam potrebni kako bi se čim bolje upoznali s vašim poslovanjem i napravili dubinsku analizu.

02. KORAK

90 minuti video sastanak 1 na 1

Tijekom sastanka prikazat ćemo vam prezentaciju rješenja problema i pružiti odgovore. Rješenja će vam biti prezentirana na jasan i razumljiv način. Nakon prezentacije imat ćemo dovoljno vremena za pitanja i odgovore ili dodatnu diskusiju.

03. KORAK

Šaljemo vam zabilješke i video snimku razgovora.

Nekoliko dana nakon razgovora primit ćete zabilješke skupa s prezentacijom i video snimkom samog razgovora. Navodimo vam jasne korake plana aktivnosti.

1 na 1 konzultacije uživo

EUR -

sat
  • Razgovor uživo
  • Snimka razgovora
  • Prezentacija za daljnju uporabu
  • Zabilješke i upute
Zatraži ponudu

1 na 1 konzultacije onlineNajtraženije

EUR 200

60 min
  • 1 na 1 savjetovanje u trajanju od 60 min
  • Snimka razgovora
  • Prezentacija za daljnju uporabu
  • Zabilješke i upute
Rezerviraj termin

Neke tvrtke imaju zaposlenu osobu u odjelu marketinga, dok neke tvrtke obavljaju aktivnosti “u hodu”. Neki pak imaju angažiranu agenciju ili freelancera za vođenje društvenih mreža kao jedinog kanala komunikacije koji predstavlja temelj marketinških aktivnosti.

No, pitanje je postoji li jasna strategija, jesu li temelji dovoljno dobri za dugoročno poslovanje tvrtke? Kakav je CX (korisničko iskustvo)?

Da, uz pomoć oglašavanja na društvenim mrežama ili Googleu dobit ćete više ili manje zadovoljavajuće rezultate, no znate li baš u svakom trenu je li to maksimum koji možete dobiti? Isplati li se ulaganje? Imaju li takve aktivnosti svoj životni vijek? Može li se uz dodatno ulaganje od 20% postići puno veći povrat investicije, puno veći nego li ga imate sada?

Ako ste već surađivali s agencijom za društvene mreže koja vam je objavila 2-3 posta tjedno, no nije donijela prihode niti povrat nvesticije, jeste li ikada saznali zašto? Zašto neki imaju korist od aktivnosti na društvenim mrežama, a vi ne?

Trebate li zakupiti oglas, tiskati letke, zašto vam prodajni rezultati nisu zadovoljavajući?

Pitate li se – “Što radim krivo?”

Na sva vaša pitanja odgovoriti ćemo kroz savjetovanje koje vam može uštedjeti novac.

Ako niste marketinški stručnjak savjetovanje za marketing će vam puno značiti.

Novac koji trošite na pokušaje i istraživanje što funkcionira, a što ne, na treću ili četvrtu marketinšku agenciju po redu koja vam prezentira odlične rezultate dok izostaje ono što vam je najbitnije  – povećanje prihoda ili poboljšanje imidža.

Često postavljana pitanja

Kome je savjetovanje namijenjeno?

Savjetovanje je namijenjeno svima koji su se susreli s problemom kojeg ne znaju riješiti ili nisu sigurni u svoju odluku. Neovisno o predznanju, svakome će nakon konzultacija biti jasni koraci dalje.

Što je uključeno?

Uključena je priprema i analiza vašeg brenda, savjetovanje u trajanju od 60 minuta, snimka razgovora i dokument na kojem su sumirane upute za dalje.

Za tvrtke koje to žele, odnosno dijele s nama povjerljive informacije, prije samih konzultacija šaljemo potpisani NDA ugovor koji jamči da je sve o čemu razgovaramo tijekom savjetovanja povjerljivo.

Tko je marketinški savjetnik?

Savjetnik kao zanimanje zvuči toliko neodređeno da se odmah budi skepsa kod ljudi. Najčešće je prvo na što pomisle – to je jako skupa i precijenjena usluga ili to su ljudi koji ne rade ništa. Baš naprotiv, svatko od nas se našao toliko puta u situaciji u kojoj ne zna kako bi dalje. Svjesni problema ne znamo od kud krenuti, a često vidimo i da stvari ne funkcioniraju no ne znamo ustanoviti od kud proizlazi problem.

Moj posao je kroz savjetovanje, uz prethodnu pripremu, pomoći vam riješiti problem.  Konzultacije mogu trajati 1 sat ili 2 sata, no po mom iskustvu, baš zahvaljujući mojoj  pripremi i informacijama koje od vas prikupim, mogu vam pomoći riješiti problem kroz jednosatni razgovor. Nakon toga ćemo samo s osmjehom i ponosom gledati kako vam se stvari mijenjaju na bolje ili povremeno opet pružiti savjet. Sve će biti onako kako vi želite i možete, no pomoć ćete dobiti.

– Lana Rogošić Blagojević

Savjetovanje je preskupo

Da, savjetovanje košta. Ali koštaju i vrijeme i edukacije koje omogućuju nekome da postane savjetnik.

Pretpostavimo da idete na savjetovanje s dermatologom, EU konzultantom, stilistom za kosu, kozmetičarom, automehaničarom. Njihovo vrijeme košta, a vama su potrebne njihove usluge i pomoć oko nečega što vam je važno.

Ako ovo čitate, znači da želite pronaći nekoga tko bi vam pomagao kako bi se vaš brend razvijao. Treba Vam savjet ili imate pitanja, a nemate koga pitati.

Trudite se i radite, a ne postižete odgovarajuće rezultate ili naprosto ne stižete sve sami obaviti.

Dogovorite svoj termin za savjetovanje i pustite nas da pomaknemo vaš brend iz naizgled bezizlazne situacije u pravi (i lakši) smjer.

Savjetovanje nije toliko nedostižno kao što mislite.

4 razloga zašto trebate dogovoriti savjetovanje

  1. Treba vam pomoć kako bi vaš brend rastao.
  2. Treba vam treba savjet ili imate pitanja, a nemate koga pitati.
  3. Trudite se i radite, a ne postižete odgovarajuće rezultate ili naprosto ne stižete sve sami obaviti.
  4. Želite poboljšati prodajne rezultate.

Što je marketinško savjetovanje?

Marketinško savjetovanje je usluga koja će vam pružiti stručne savjete i preporuke potrebne za poboljšanje marketinške strategije i aktivnosti.

Savjetovanje može uključivati ​:

  • Analizu postojećeg stanja marketinga: analizirat ćemo postojeće marketinške aktivnosti i istražiti koje su uspješne, a koje ne.

  • Definiranje ciljeva: pomoći ćemo vam da definirate jasne i mjerljive ciljeve.

  • Izradu marketinške strategije: pomoći ćemo vam pri izradi detaljne marketinške strategije koja će vam pomoći da postignete svoje ciljeve.

  • Izradu plana rada: pomoći ćemo vam da izradite detaljan plan rada koji će uključivati ​​ključne aktivnosti, rokove i budžet.

  • Praćenje i mjerenje rezultata: pomoći ćemo vam pri praćenju i mjerenju rezultata vaših marketinških aktivnosti kako biste znali što funkcionira, a šta ne.

Savjetovanje iz marketinga može biti korisno za pojedince i organizacije koje nemaju dovoljno vremena ili iskustva u marketinškim aktivnostima ili koje žele poboljšati svoje rezultate. Stručnjaci iz savjetovanja mogu pružiti stručne savjete i preporuke kako bi se poboljšali marketinške aktivnosti i postigli željene rezultate.

Kako mogu rezervirati termin?

Možete nam se javiti na email. Po primitku emaila javiti ćemo vam se povratno s slobodnim terminima i podacima za uplatu. Nakon što sredstva budu vidljiva na našem računu vaš termin će biti finalno potvrđen i osiguran.

Mogu li si to priuštiti?

Naravno! U cijenu naše usluge su ugrađeni iskustvo, edukacije, pomaganje mnogim tvrtkama i industrijama te čvrsto stojimo iza svojih savjeta. Najmanje što želimo je da se osjećate kao da ste potratili novac, pa vam stoga savjetujemo da gledate na savjetovanje kao na edukaciju, a u edukacije se uvijek isplati investirati, zar ne?

Cijena 60 minuta konzultacija iznosi 200 eur.

Kako ću znati hoću li imati koristi od savjetovanja iz marketinga?

Svako savjetovanje ima za cilj pružiti korist. Prije početka savjetovanja ćemo, zahvaljujući upitniku kojeg ćete ispuniti, moći jasno vidjeti što vam je važno, koji problem želite riješiti i gdje vam je potrebna pomoć.

Bazirate li savjetovanje isključivo na marketingu?

Ovisno o problemu kojeg želite da riješimo i o samom brendu, uvijek dajemo savjete koji su vezani i uz druge odjele tvrtke kako bi se poboljšalo cjelokupno poslovanje.

Koliko prethodnog iskustva moram imati da se prijavim za savjetovanje?

Možete ga imati puno ili ga uopće nemati. Radimo sa ljudima koji rade u odjelima marketinga godinama, ali i sa ljudima koji se tek susreću s marketinškim aktivnostima.

Što ako mi savjetovanje nije koristilo?

Ako vam savjetovanje nije koristilo molimo vas da nam se javite i objasnite zašto. Uvijek se trudimo kako bi naši klijenti bili zadovoljni i kako bi pomak u poslovanju bio zamjetan.

Koja je cijena usluga marketinške agencije?

Ukupan iznos spleta usluga usluga ovisi o vašim potrebama i financijskim mogućnostima. Za pojedinačne usluge molimo da nas kontaktirate bez obaveze i ustručavanja.

Marketing savjetovanje

Pomažem klijentima u izgradnji biznisa i u rješavanju problema na koje putem naiđu.

Lana Rogošić BlagojevićVlasnica agencije i marketinška konzultantica