SEO optimizirani tekstovi su put do vašeg kupca.

Kad bi morali kao agencija izdvojiti samo jednu uslugu za koju mislimo da je stvarno dobro obavljamo, onda bi to zasigurno bila ona koja uključuje pisanje SEO optimiziranih tekstova. Tijekom ove godine smo radili za bar 5 brendova i webshopova i napisali tolike količine tekstova, da kad bi ih isprintali mogli bi metrom mjeriti tu količinu naslaganih papira.

No, ta vještina ne dolazi sama od sebe, kao i kod svake vještine potrebno je kontinuirano učenje, educiranje i praćenje novosti, pa ako ste novi u ovom svijetu predlažemo vam dva izvora koje redovito pratimo i kojima se uvijek rado vraćamo.

Prvi izvor bi bio legendarni Seth Godin, a drugi Neil Patel.

Pretplatite se na njihove newslettere i pratite ih.

No, prije nego ih krenete istraživati i proučavati, drago nam je što ste ovdje i što je naslov našeg članka bio točno ono što ste tražili.  U ovom, ruku na srce puno predugačkom, članku naveli smo vam na jednom mjestu skoro sve na što trebate paziti prilikom pisanja sadržaja koji će algoritam Googlea, ali i ljudi, odnosno vaša publika, rado čitati i što je najvažnije dijeliti dalje.

Sigurni smo isto tako da ste se već susreli s člancima slične tematike, koji vam govore zašto su važni SEO optimizirani tekstovi. U njima ste vjerojatno naišli na mnoštvo pravila i uputa kojih se morate pridržavati kako bi vaš tekst netko i pročitao. Najčešće su pisani stručnim jezikom i čak ako vam je na prvu bilo sve jasno, onog trenutka kad ste prionuli na posao shvatili ste da to nije baš tako jednostavno. Ili, još gore, nakon nekliko odlomaka ste naprosto izgubili interes za temu i spremili članak u bookmarks s idejom da čete ga pročitati kasnije. No, nikad niste.

Nadamo se da ovaj vodič neće zadesiti ista sudbina.

Krenimo s primjerom iz prakse: bezbroj puta smo radili na projektu pisanom od strane IT odjela u kojem je konačan cilj bio SEO optimizacija članaka, a očito je bilo da je upute za pisanje pisao netko tko nije usmjerio pažnju na logiku i na meke vještine komunikacije. Jedan dobar primjer bi bio: „Želimo tekst dužne 3000-3500 znakova s prazninama, koji ima naslov (H1), 2-3 podnaslova H2, ključna riječ članka je haljine, a želimo da se umetnu i 2 url-a koji će voditi na webshop na kategorije muške traperice i ležaj za kućnog ljubimca.“

Da, i mi smo se pitali kakve veze imaju traperice i kućni ljubimci s haljinom. Čupali smo kosu, ali smo ipak uspjeli napisati članak s kojim je klijent bio zadovoljan, a i njegov IT odjel.

Zašto dijelimo ovu priču s vama, pitate se? Zato što možda radite u tvrtci koja želi povećati broj posjeta svoje web stranice ili webshopa, ali vam nije baš sasvim jasno o čemu IT odjel priča i zato da vas potaknemo na razmišljanje treba li uopće IT odjel biti taj koji kreira SEO content strategiju?

Tekstovi za web: možete dobiti i ovce i ovce. Zapravo, morate.

Osnovni cilj svakog teksta na webu je da on bude: optimiziran za tražilice, ali i da se ujedno svidi i ljudima. Zvuči logično, zar ne? Kao neko win-win rješenje. No, kroz praksu i tijekom čitanja ovog članka shvatit ćete zašto takvu strategiju ne viđamo često i zašto je primjenjuju oni najuspješniji.

Za postizanje cilja optimizacije i zanimljivosti sadržaja brine se SEO copywriting koji kaže:

Sadržaj vaših tekstova za web:

  • Mora ponuditi rješenje problema kojeg ima vaše ciljno tržište
  • Mora im biti zanimljiv

Ček, ček. Ajmo po redu: što je SEO?

Kad ste danas upisivali nešto što vas je zanimalo u Google, primijetili ste kako vam se prikazala lista razno-raznih rezultata koji su većinom odgovarali onome što ste i unijeli u tražilicu. Ti rezultati su vam se prikazali kao rezultat SEO (optimizacije za tražilice).

Ukratko, SEO je način na koji se piše i postavlja sadržaj tekstova za web s ciljem da ga tražilica prepozna dovoljno važnim za prikazivanje svojim korisnicima. Naravno, vaš sadržaj je samo jedan u moru drugog sadržaja, pa ćete se tako takmičiti s ostalim tvrtkama koje pokušavaju doći do iste publike kao i vi.

SEO optimizirani tekstovi za web i SEO Copywriting: razumijete li ga?

Svi više, manje razumijemo što znači copywriting. To je osoba čija vještina pisanja potiče reakciju. On ili ona piše tekstove za reklame, promotivne materijale i angažira potrošače.

Sigurno se sjećate ovih:

Bronhi, lakše se diše. Mačke bi kupile Whiskas. Bilo kuda Kiki svuda.

No, što radi SEO copywriter?

Seo copywriter takve tekstove koji potiču angažman prilagođava online sadržaju.

Ta osoba mora razumjeti ljude, znati što publika želi i znati koje riječi izabrati, a koje će se publici svidjeti, koje će ostaviti trag.

Naslov, podnaslovi, paragrafi, svi oni moraju uvjeriti publiku da poduzme korake, da napravi željenu radnju, a SEO copywriter uz sve to mora i znati kako će Google reagirati na određene riječi i fraze, pogotovo dugačke fraze. I to mora raditi često. Samo najuporniji i najbolji mogu uspjeti jer moraju stalno stvarati sadržaj koji će biti koristan, uvjerljiv i optimiziran za tražilice.

Mora li baš stalno?

Da, jer je nov, aktualan sadržaj zahtjev publike, a Googleova misija je dati publici ono što želi.

Stvaranje korisnog, uvjerljivog i vrijednog sadržaja koji u sebi ima određene ključne riječi koje publika rado dijeli na društvenim mrežama povećava autoritet i relevantnost te poboljšava njegovo rangiranje na Googleu za odabrane ključne riječi.

6 pravila SEO Copywritinga

Prije nego krenemo pojašnjavati što čini dobar SEO copywriting, važno je provjeriti je li vaša stranica tehnički optimizirana.

Evo osnovnih stvari koje trebate provjeriti:

1) Brzina učitavanja stranice

Istraživanja koja se često spominju navode da će 40% ljudi napustiti web stranicu ako joj za učitavanje treba više od 3 sekunde. Možete za provjeru brzine korisitti Pingdom.com

Kvalitetan i vrijedan sadržaj je vizualno privlačan i pravovremen.

2) Naslovi

Trenutni sadržaj na vašoj web stranici vam je vrijedan i važan, ali ako su vam naslovi osrednji broj klikova će vam biti nizak. Pet puta više ljudi čita samo naslove nego tekst ispod njega.

Kod Seo copywritinga naslov je najvažniji jer je njegova uloga privlačenje pažnje čitatelja kako bi ga nagnao da nastavi čitati dalje. (savjet: naslovi koji u sebi imaju brojku uvijek privlače više pažnje).

Na primjer:

Naslov Stil Uspješnost
5 proizvoda koji većini žena smanjuju bore Brojka ××××××
Uz pomoć ovih proizvoda smanjit će vam se bore Obraćanje kupcu

 

++++
Kako smanjiti bore? Uputa +++
Proizvodi koji smanjuju bore Uobičajen naslov ++
Kako smanjiti bore? Pitanje +

Također bitno je da vam naslov ne bude duži od 72 znaka kako bi se u cjelosti prikazivao u rezultatima pretražvanja. Naslove duže od toga Google jednostavno odreže.

3) Sadržaj

Ljudi pretražuju na Googleu i drugim tražilicama kako bi pronašli sadržaj koji ih zanima, koji im je koristan. Stoga nećete baš postići neke rezultate ako vam je zadnja objava iz 2012. u kojoj predstavljate novo i revolucionarno rješenje vaše tvrtke bez ijedne objave nakon toga.

Ako želite napisati sadržaj koji će postići dobre rezultate na Googleu, morate ciljati ključne riječi. No, to ne znači da trebate pretrpati sadržaj ključnim riječima ili ga pretjerano optimizirati. Najbolje rješenje je da stavite ključnu riječ u naslov, a da ostatak teksta bude zanimljiv i čitak.

U samom sadržaju se fokusirajte na određeni problem s kojim se muči vaš čitatelj i probajte ponuditi rješenje. Obrtite pažnju i na uvodni dio (dio koji dolazi ispod naslova, a prije podnaslova). Uvod bi trebao sadržavati najmanje jednu ključnu riječ koju ciljate, najbolje ključnu riječ koja je fraza (long tail).

4) Meta opis

Meta opisi pomažu tražilicama i publici kako bi odmah znali o čemu je riječ, koja je tema te zašto se vaše ciljane ključne riječi i fraze stalno pojavljuju u sadržaju. On bi trebao biti dužine 150 do 160 znakova, a na Googleu se prikazuje ovako:

SEO optimizirani tekstovi: što je meta description tag

5) Učestalost ponavljanja ključnih riječi

Učestalost ponavljanja odabrane ključne riječi na vašoj web stranici je jako bitna.

Na primjer, ako je vaša ključna riječ „najbolja krema protiv bora“, koliko puta će se točno ta fraza pojaviti u vašem tekstu određene dužine? Omjer broja znakova i broj ponavljanja ključne riječi je jako bitan. U tekstu dužine 1500 znakova vaša fraza „najbolja krema protiv bora“ se ne bi trebala ponavljati više od 3 puta. Ako ponavljate ključnu riječ bespotrebno puno, možete čak biti penalizirani zbog pretjerane upotrebe. Pojednostavljeno – sadržaj prepun ponavljanja ključne riječi ne odražava prirodno ponašanje prilikom pisanja teksta pa tako algoritmi to smatraju signalom za neprirodno ponašanje koje ne treba biti nagrađeno. Dobar alat za provjeru gustoće korištenja ključne riječi možete pronaći ovdje(http://tools.seobook.com/general/keyword-density/ )

6) Linkovi na stranici

Linkovi su gradivni element vaše stranice. Oni mogu biti vaši vlastiti, a mogu voditi i na neku drugu sranicu. Ako vode na neku drugu stranicu, dajete do znanja Googleu da cijenite ono što drugi ljudi rade, a zbog toga možete biti i nagrađeni (u konačnici cilj Googlea je umreženost i širenje informacija).

Evo kako koristiti linkove:

  • Linkajte relevantne stranice bez obzira bile vaše ili vodile na neki drugi web. Poželjno u uvodu.
  • Linkajte na relevantne stranice (vaše ili vanjske) koje dodatno pojašnjavaju temu, a namijenjene su onima koji žele ući u dubinu materije o kojoj pišete.
  • Linkajte riječ ili rečenicu koja mora prirodno sljediti kontekst. To se zove anchor text, odnosno dio teksta na koji čitatelj može kliknuti.

Ako pišete sadržaj koji rješava probleme vaše publike, gustoća upotrebe ključne riječi, linkovi i sve ostalo će vam doći prirodno.

Sadržaj je dobro napisan ako je toliko koristan publici da postiže hrpu dijeljenja, komentara, klijenata i prodajne rezultate. To je konačni cilj SEO copywritera.

Optimizacija Copywritinga i Googleov algoritam

Redosljed prikazivanja na tražilicama se naprosto ne može predvidjeti, neovisno o vašem znaju i stručnosti, jer Google stalno prilagođava algoritam.

No, unatoč tome postoje neke tvari koje će povećati vaše šanse. Elemente koji su bitni ćemo pisati na engleskom jer će vam se tako i prikazivati u sučelju.

  1. Title tags

Morate znati kako pisati title tags za tražilice. Title tag je meta HTML oznaka za naslov. To je prva stvar koju vidite u rezultatima pretraživanja.

On mora biti točan opis vaše stranice i mora biti dug od 50 do 60 znakova. On može biti i u sljedećem formatu:

Primarna ključna riječ – sekundarna ključna riječ – naziv brenda

Na primjer: Proizvodi koji smanjuju bore – savjeti za smanjenje bora – Immortele kozmetika

  1. Heading tags

Heading tags su označeni oznakama od h1-h6. Ovisno o broju smanjuje se ili povečava debljina fonta, a ujedno vam je to i smjernica za strukturu članka.

  1. Optimizacija naslova

Optimizacija naslova je jedna od najvažnijih stvari koje možete učiniti kako biste osigurali rangiranje naslova na Googleu, kao i da privučete publiku.

Što je meta description i title tag

Tekstovi za web: pisanje sadržaja koji ljudi zaista žele čitati

I sami znate koliko riječi mogu biti moćne. One u vama mogu potaknuti razno razne osjećaje, one vas mogu nagnati na poduzimanje neke radnje.

Osoba koja ima vještinu lijepog pisanja kreira sadržaj koji publika obožava i to je sadržaj kojem će se uvijek rado vraćati. Ne postoji ama baš ništa što može biti alternativa za pisanje sjajnog sadržaja.

Dnevno se proizvodi tolika količina novog sadržaja da je nemoguće postići bilo kakav rezultat ako koristite tuđe tekstove za web, ako nakrcavate tonu ključnih riječi ili ne pružate nikakvu vrijednost.

Bit ćemo iskreni s vama, za potrebe pisanja ovog članka inspirirali smo se mnoštvom različitih izvora, naveli svoja znanja iz prakse i potrošili dobrih 3 dana na pisanje i potom na lekturu. I nije bilo lako. No vrijedilo je jer smo došli do krajnjeg cilja, a to je da nekome pomognemo savjetima, da netko smatra naš sadržaj korisnim i rado ga čita. Hvala vam na tome!

Nastavimo dalje…

Ok, napisali ste SEO optimizirane tekstove za web koji su korisni, no njima nedostaju još dva dodatna elementa da budu uopće u mogućnosti pružiti vam organski promet. Morate ih optimizirati za mnoštvo ključnih riječi koje imaju puno pretraživanja, morate steći određeni broj izvora koji vode na vaš sadržaj.

Potraga za onim najboljim ključnim riječima

Nakon što smo se potrudili uputiti vas u sve što vam može pomoći, došlo je vrijeme da napišemo onu jeftinu rečenicu s TV reklama koja glasi: „Al to nije sve!“ No, na žalost, ne da bi vam rekli da ćete dobiti uz naručenih 10 SEO optimiziranih članaka dobiti 2 besplatno, već da vam pojasnimo zašto prije pisanja bilo kakvog sadržaja morate prvo istražiti, a potom definirati ključne riječi o kojima ovisi sav vaš trud i koje će omogućiti da SEO optimizirani tekstovi dođu do publike.

Znamo, možda nas sad već i malo mrzite.

Kod odabira ključnih riječi bitno je jasno odvojiti one koji će upisati te ključne riječi u google ali nisu vaši kupci od onih koji jesu.

Na primjer, mi znamo da ljudi koji googlaju Kako napisati SEO sadržaj neće naručiti SEO tekstove od naše agencije jer da imaju namjeru izdvojiti dio budžeta za content već bi nas kontaktirali i ne bi se trudili naučiti sve što mogu kako bi probali sami. No, isto tako smo svjesni da oni ili neće imati vremena pisati tekstove ili im oni neće donijeti nikakve rezultate. Ne zato što nisu dovoljno dobri, već zato što je potrebna tolika količina finih vještina i znanja koja se ne mogu izbrusiti ako se time aktivno ne bavite. Oni, baš kao i vi, bi trebali usmjeriti pažnju na ono u čemu ste najbolji jer će vam to donijeti najveći povrat na ulaganje. Makar to bilo uloženo vrijeme koje također košta.

No, također postoji jedna malo drugačija podjela, a riječ je o podjeli na one ključne riječi koje su informativne i one koje su komercijalne.

Evo primjera:

Ključne riječi koje informiraju

Glavni razlog zašto ih ljudi upisuju u tražilicu je zato što traže besplatne korisne informacije One obično sadržavaju riječi poput „kako?“ i „upute“.

Osobe koje ih pretražuju zainteresirane su za besplatne savjete, videe, blog postove i upute, te ne kane kupiti vaš proizvod ili uslugu.

Naravno, možete napisati sjajan sadržaj koji se vrti oko ključnih riječi koji sadrže navedene riječi, no nemojte očekivati konverziju jer su male šanse da će čitatelji odlučiti investirati svoj novac.

Umjesto toga radije koristiti informativne ključne riječi za održavanje odnosa s publikom, za angažiranje i izgradnju brenda.

Prodajne ključne riječi

Prodajne ključne riječi prikazuju namjeru kupnje. Osobe koje ih pretražuju najčešće traže brze rezultate i brza rješenja te će vjerojatno i kupiti vaš proizvod ili uslugu, možda se pretplatiti na vaš newsletter kako bi kupili nešto u budućnosti.

Sama činjenica da je netko upisao prodajnu ključnu riječ u tražilicu znači da je osoba spremna na kupnju.

Takve ključne riječi obično sadrže riječi poput „cijena“, „recenzija“, „dostava“, „najbolja“, itd.

Kad pišete tekstove za web u kojem koristite prodajne ključne riječi, pružite publici korisne informacje. To mogu biti savjeti za korištenje, prednosti, ideje, inspiracije.

Ispričajte priču: storytelling

„Bilo je jako hladno. Padao je snijeg i polako je padao mrak. Ubrzo je došla večer, posljednja u godini. Po hladnoći i mraku, ulicama je hodala siromašna djevojčica, bosa i bez kape. Naravno, kad je izašla iz kuće imala je papuče, ali kakva je korist od njih bila? Bile su to jako velike papuče, prevelike za nju, jer su pripadale njezinoj majci. Djevojčica ih je izgubila trčeći preko ceste, gdje su je skoro pregazila velika kola koja su vukla konji. Jednu papuču više nije uspjela pronaći, a drugu joj je ukrao jedan dječak i pobjegao s njom, rekavši da će ju jednog dana, kad bude imao vlastitu djecu, koristiti kao kolijevku. I tako je djevojčica hodala bosa, a nožice su joj bile prilično crvene i plave od hladnoće. U staroj pregači nosila je nekoliko paketića šibica, a u ruci je držala veliku kutiju u kojoj je prodavala šibice. Nitko od nje ništa nije kupio cijeli dan i nitko joj nije dao ni lipe.“ (Izvor: bajke.hr)

Ako znate o kojoj je bajci riječ, onda isto tako dobro znate da je nikad nećete moći zaboraviti.

Pričanje priče, odnosno pripovijedanje uvijek privlaći pažnju, a dobra prića ostavlja trag na ljudskim srcima ili se zakrabulji duboko u njihovim podsvjestima.

Uvijek kad možete ispričajte priču jer ako svoju priču o brendu možete utkati u svoj blog post, članak ili video, privući ćete više pažnje. Danas tu vještinu rijetko tko zove pričanjem priče, puno moderniji i češći naziv je storytelling.

Značaj storytellinga leži u premisi da ako prirodno pripovijedate u svom sadržaju, imat ćete maksimalan učinak na osobu koja ga čita.

Vaša priča ne bi trebala biti samo o vama, ona može biti o nekome ili nečemu, no poanta je da posluži kao poluga kako bi pokazali čitteljima kako mogu postići iste rezultate. Kad to usavršite, pripovijedanje će vam pomoći poboljšati vaše organsko rangiranje, promet i prodajne konverzije.

Ajme! Ha, ha, ha! Ovo je predobro! - humor

Koristite humor jer ćete tako održavati zainteresiranost publike. Dobar primjer je Ela Dvornik. Nebitno je što vi mislite o njoj, desetine tisuća njezinih pratitelja vole njezine humoristične anegdote i jednako zabavne recenzije proizvoda.

Sjećate se dijela u kojem smo napisali da SEO copywriting pisanje korisnog sadržaja koji rješava problem? Pri tome nismo mislili da to treba raditi na dosadan način😉

Vaš sadržaj osim što mora biti koristan, mora i oduševiti publiku. On mora biti uvjerljiv.

Čitatelji će uzbuđeno kliknuti na naslov, očart ćete ih u uvodu, a potom će se polako kretati kroz tekst. Kao da čitaju uzbudljiv roman. To znači pisati uvjerljivo, a kad naučite tako pisati, možete raditi što god želite jer će ljudi voljeti sve što napišete. A ako im nešto i preporučite, poput svoje usluge i/ili proizvoda, vaša publika će vas poslušati.

Nikako ne želite da čitatelj na prvu vidi da su to samo SEO optimizirani tekstovi koji obiluju ključnim riječima i frazama, a zapravo ne govore ništa.

Studije slučaja nemojte zaobići ni slučajno

Studije slučaja ili popularni Case Studyji su toliko moćan alat jer su neopisivo korisne. One najčešće opsuju ili pojašnjavaju vaše proizvode i usluge, uključuju specifikacije, istraživanja, intervjue i rezultate.

Možete podijeliti bilo koju vrstu studije slučaja, čak i one koje nisu dale rezultate kojima ste se nadali.

Ujedno možete i iskoristiti znanje stručnjaka koji šalje personalizirane (automaizirane) rezultate zainteresiranim čitateljicama na mail i ujedno gradi newsletter bazu.

Primjer: Superskin blog

superskin blog

Kako znati koje ključne riječi koristiti

Prvi rezultati koj se prikažu u rezultatima pretraživanja kupe vrhnje. To znači da će oni imati najveći broj klikova. Ako želite biti među njima morate znati jako dobro odabrati ključne riječi koje će se biti temelj za gradnju od kojih će nastati SEO optimizirani tekstovi.

Korištenje dugačkih ključnih riječi ili fraza (long tail keywords) je A, ako pritom možete kreirati odličan sadržaj dok prirodno ciljate te fraze, sigurno ćete imati solidan rezultat u rezultatima pretraživanja.

Kreiranje ključnih riječi uključuje način razmišljanja i namjeru ciljane publike, što znači da morate znati psihologiju potrošača.

Postoji puno alata koji vam u tome mogu pomoći. Jedan je Ubersuggest Neila Patela, SemRush, Google Trends…

Kako optimizirati sadržaj za robote? (Ne mislimo na R2-D2a. )

Roboti tražilica (Search engine roboti, crawlers, spiders itd…) su programi koji konstantno pretražuju web i pregledavaju sadržaj.
Kada indeksiraju vašu web stranicu, oni traže recentan sadržaj i koji će nagraditi boljim pozicioniranjem. No, pri tome oni gledaju samo meta opis i naslove, a najviše ih zanimaju ključne riječi koje ciljate. Tako Google određuje koja industrija i koji profil ljudi će smatrati da im je vaš sadržaj koristan.
Ako želite „rasturiti“ i na ovom području, a znamo da želite, onda dodajte primarnu ključnu riječ u title tag i u meta opis, dodajte alternativne ključne riječi u uvod i pobrinite se da se stapa sa sadržajem. U slučaju da vaša ključna riječ izgleda neprirodno u uvodu – ponovno ga napišite ili je naprosto zanemarite (sjećate se: kvaliteta je najbitnija).
Evo primjera: Ključna riječ: „auto gume Zagreb“ neće zvučati dobro na sva ta tri mjesta pa predlažemo da napišete: „Kako odabrati najbolje auto gume u Zagrebu“.

SEO na stranici i izvan nje: On-Page SEO i Off-Page optimizacija

Kad je riječ o On-Page SEO Copywritingu, osim samog sadržaja o kojem smo već pisali u ovom članku, važno je uključiti i nekoliko tehničkih elemenata. Najvažniji element su linkovi koji vode na vanjske izvore. Google posvećuje posebnu pažnju stranicama na kojima mjeri angažman (engaagement), stopu odlaska korisnika sa sranice (bounce rate), koliko se publika zadržava na vašoj stranici (retention rate) i koliko se sadržaj internetske stranice dijeli na društvenim mrežama.

Početak svake efikasne SEO kamapanje kreće od vaše internetske stranice te je stoga jako važno koje ćete ključne riječi koristiti, kako ćete polinkati vanjske stranice unutar vašeg sadržaja, koje ćete meta oznake korisititi i tako dalje.

Off-page optimizacija ukazuje na relevantnost vašeg sadržaja i zapravo ukazuje Googleu koliko je vaš sadržaj vrijedan pažnje. Kad malo bolje razmislite ima smisla jer na efekt koji vaša stranica postiže kod publike uopće ne možete kontrolirati, pa je samim time to i najobjektivniji način procjene.

Što više različitih stranica i društvenih mreža dijeli vaš sadržaj time je on vrijedniji i dovodi vam više organskog prometa.

Evo kako ćete to postićI:

  1. Izgradite zajednicu na društvenim mrežama
  2. Vaša tvrtka treba biti aktivna na Google mapsu (nekadašnji Google myBusiness, lokalni SEO)
  3. Gradite mrežu linkova kroz objavljivanje blog postova, davanje intervjua, networking i komentare s linkom (dofollow)

I? Koja je reakcija publike?

Je li svaki sadržaj kojeg ste napisali na vašoj web stranici uvjerljiv? Potiču li vaši tekstovi za web rekaciju publike?

U samo 30 sekundi vaš sadržaj bi trebao pripremiti publiku na reakciju, morao bi potaknuti interes i želju, a najbolji način da uspjete u svom naumu je da se u prvom uvodnom dijelu fokusirate na tri do četiri prednosti i razloga zašti bi osoba trebala pročitati vaš sadržaj i koje korisiti će joj vaš sadržaj donijeti. Ono što želite istknuti boldajte, a možete koristiti i grafičke oznake (bullets) ili ih podijeliti u kratke paragrafe s upečatljivim podnaslovima.

Važno je i koji naslov ćete koristiti. Naslov mora sadržavati ključnu riječ, dug je 50-60 znakova, mora biti primamljiv, a korištenje brojke u naslovu jako korisno.

Na kraju…

Većina internetskih stranica koristeći ova pravila dobre prakse poveća promet za barem 180%, no iako možda ne uspjete dobiti isti ili bolji rezultat, nemojte očajavati. A pogotovo nemojte biti razočarani ako ne vidite rezultate u par tjedana, potrebno je vrijeme i transformacije poput ove se ne događaju preko noći. Strpite se malo, trudite se i ulažite vrijeme i gradite sadržaj. Tek kad ga bude dovoljno i kad se izvještite rezultati će doći. U konačnici da je rezultat toliko brz i ne zahtjeva trud – svi bi to radili, a svjesni smo kako konkurencije na tržištu ima jako puno.

Ako vam zatreba pomoć stručnjaka ili nemate vremena sami graditi SEO content, odnosno tekstove za web, javite nam se. Rado ćemo vam pomoći.

Close Menu

PROTAGONIST digitalna agencija

Radno vrijeme: pon-pet 9-16h