Ako ste među onima koji još nemaju strategiju digitalnog marketinga i niste sigurni treba li vam, popisali smo 6 najčešćih problema koji se, prema našem iskustvu, mogu javiti ako je nemate.
6. najčešćih problema:
-
Nećete imati jasan strateški cilj, promaknut će vam smjernice
Smatramo da tvrtke bez strategije digitalnog marketinga nemaju jasan strateški cilj za ono što žele postići online u smislu pridobivanja novih kupaca ili izgradnje dubljih odnosa s postojećima.
-
Nećete upoznati kako se ponaša vaše online ciljno tržište.
Ponašanje digitalnog ciljnog tržišta je drugačije od ponašanja na tradicionalnim kanalima. Ponude, aktivnosti i kampanje su drugačije, rezultat mjerljiv, a mogućnosti marketinške komunikacije neusporedivo šira.
-
Tvrtke koje već uspješno prate svoju strategiju digitalnog marketinga već su korak ili dva ispred vas
Takve tvrtke imaju više iskustva od vaše, a pri tome, ako ne posvećujete dovoljno resursa digitalu ili koristite ad-hoc pristup bez jasno definiranih strategija, uzimaju vam sve veći tržišni udio.
-
Nećete upoznati dovoljno dobro svoje online kupce
Često se kaže da je digitalni kanal “najmjerljiviji medij ikada”. No, unatoč mjerljivosti i podacima proizašlima iz Google Analyticsa ne smijete zaboraviti da je i za online publiku važno primijeniti znanje psihologije ponašanja potrošača. Morate koristiti razne alate kako bi dobili povratne informacije korisnika web-mjesta te identificirali svoje slabe točke, a zatim ih riješili. Sve te alate vam pruža strategija digitalnog marketinga.
-
Marketing vam neće biti integriran
Digitalni mediji najbolje funkcioniraju kada su integrirani s tradicionalnim medijima. Zato preporučamo da digitalna marketinška strategija bude integralni dio vaše marketinške aktivnosti i dio uobičajenog poslovanja.
-
Ulaganje premalog dijela budžeta u digitalni marketing (s obzirom na financijske rezultate koje može generirati)
Kad odvojite nedovoljnu količinu sredstava za planiranje i provedbu digitalnog marketinga ulazite u rizik javljanja nedostataka koji neće moći odgovoriti na prijetnje konkurencije koja odvaja veći dio budžeta. Da, to je tzv. „rat budžeta“, ali rat u kojem ne možete izgubiti s obzirom da je sve mjerljivo.
Zvuči predobro da bi bilo istinito, zar ne? Sigurni smo da nas želite pitati : „Znači li to da ako investiram jako puno novca mogu očekivati isto tako velike prodajne rezultate?“
Odgovor na to pitanje može biti „da“ samo ako:
- je vaš proizvod kvalitetan
- postoji potražnja za vašim proizvodom
- proizvod ispunjava obećanja
- budžet ste dali na upravljanje iskusnoj osobi ili agenciji koji vam šalju izvještaje i prolaze s vama kroz svoja otkrića i testiranja koja su rađena. Neće uvijek svaki pokušaj upaliti, no bitno je znati što ne funkcionira kako bi našli idealnu taktiku.
S obzirom da ste pročitali tekst do kraja, pretpostavljamo da ste odlučili da možda ipak ne bi bilo loše imati strategiju digitalnog marketinga?
Ako je tako – sretni smo što smo vam mogli pomoći prilikom donošenja odluke.
Ako želite da vam mi napravimo strategiju, ali vam nedostaje još malo informacija, predlažemo da pročitate ovaj članak: Strategija digitalnog marketinga i kako je radimo.