Ako ste među onima koji još nemaju strategiju digitalnog marketinga i niste sigurni treba li vam, popisali smo 6 najčešćih problema koji se, prema našem iskustvu, mogu javiti ako je nemate.

6. najčešćih problema:

  1. Nećete imati jasan strateški cilj, promaknut će vam smjernice

Smatramo da tvrtke bez strategije digitalnog marketinga nemaju jasan strateški cilj za ono što žele postići online u smislu pridobivanja novih kupaca ili izgradnje dubljih odnosa s postojećima.

  1. Nećete upoznati kako se ponaša vaše online ciljno tržište.

Ponašanje digitalnog ciljnog tržišta je drugačije od ponašanja na tradicionalnim kanalima. Ponude, aktivnosti i kampanje su drugačije, rezultat mjerljiv, a mogućnosti marketinške komunikacije neusporedivo šira.

  1. Tvrtke koje već uspješno prate svoju strategiju digitalnog marketinga već su korak ili dva ispred vas

Takve tvrtke imaju više iskustva od vaše, a  pri tome, ako ne posvećujete dovoljno resursa digitalu ili koristite ad-hoc pristup bez jasno definiranih strategija, uzimaju vam sve veći tržišni udio.

  1. Nećete upoznati dovoljno dobro svoje online kupce

Često se kaže da je digitalni  kanal “najmjerljiviji medij ikada”.  No, unatoč mjerljivosti i podacima proizašlima iz  Google Analyticsa ne smijete zaboraviti da je i za online publiku važno primijeniti znanje psihologije ponašanja potrošača.  Morate koristiti razne alate kako bi dobili povratne informacije korisnika web-mjesta te identificirali svoje slabe točke, a zatim ih riješili. Sve te alate vam pruža strategija digitalnog marketinga.

  1. Marketing vam neće biti integriran

Digitalni mediji najbolje funkcioniraju kada su integrirani s tradicionalnim medijima. Zato preporučamo da digitalna marketinška strategija bude integralni dio vaše marketinške aktivnosti i dio uobičajenog poslovanja.

  1. Ulaganje premalog dijela budžeta u digitalni marketing (s obzirom na financijske rezultate koje može generirati)

Kad odvojite nedovoljnu količinu sredstava za planiranje i provedbu digitalnog marketinga ulazite u rizik javljanja nedostataka koji neće moći odgovoriti na prijetnje konkurencije koja odvaja veći dio budžeta. Da, to je tzv. „rat budžeta“, ali rat u kojem ne možete izgubiti s obzirom da je sve mjerljivo.

Zvuči predobro da bi bilo istinito, zar ne? Sigurni smo da nas želite  pitati : „Znači li to da ako investiram jako puno novca mogu očekivati isto tako velike prodajne rezultate?

Odgovor na to pitanje može biti „da“ samo ako:

  • je vaš proizvod kvalitetan
  • postoji potražnja za vašim proizvodom
  • proizvod ispunjava obećanja
  • budžet ste dali na upravljanje iskusnoj osobi ili agenciji koji vam šalju izvještaje i prolaze s vama kroz svoja otkrića i testiranja koja su rađena. Neće uvijek svaki pokušaj upaliti, no bitno je znati što ne funkcionira kako bi našli idealnu taktiku.

S obzirom da ste pročitali tekst do kraja, pretpostavljamo da ste odlučili da možda ipak ne bi bilo loše imati strategiju digitalnog marketinga?

Ako je tako – sretni smo što smo vam mogli pomoći prilikom donošenja odluke.

Ako želite da vam mi napravimo strategiju, ali vam nedostaje još malo informacija, predlažemo da pročitate ovaj članak: Strategija digitalnog marketinga i kako je radimo.

Close Menu

PROTAGONIST digitalna agencija

Radno vrijeme: pon-pet 9-16h