10 razloga zašto morate početi odmah koristiti content marketing

Content marketing ili marketing sadržaja nije samo neka moderna fraza kojom marketingaši imaju tendenciju maskirati stvari, on je neophodan. 

Sigurni smo da ste do sada već čuli za content marketing jer da niste, ne bi čitali ovaj članak. A ako čotate ovaj članka znaći da želite otkriti njegove tajne moći no niste sigurni kako.

S druge strane, možda ga želite implementirati u svoje poslovanje ali ste skeptični prema dugoročnim prednostima ili čak nevoljko ulažete sredstva u nešto za što mislite da postoji možda i najmanja šansa da je samo vaš hir ili neki novi trend koji neće dugo trajati.

Često nam se javljaju klijenti koji su probali sami napraviti strategiju content marketinga ali ih je zastrašila percepcija njezine složenosti, neki se uopće ne žele upustiti u nešto što ne znaju raditi ili pak oni kojisu zauzeti drugim aktivnostima i žele se posvetiti drugim aktivnostima u kojima su odlični, pa ovo žele prepustiti nama. 

Koji god razlog bio zaključak je samo jedan: content marketing ili sadržajni marketing je jedna od najpraktičnijih, najučinkovitijih i najkorisnijih marketinških strategija. 

A evo i zašto:

1. Vrijeme utrošeno na content marketing znači da ćete imati više sadržaja na svom webu.

Kako jedna stvar vodi drugoj, to ujedno znači i da će vaši kupci imati više razloga da se zadrže na vašem webu, imati će više prilika da se upoznaju s vašim brendom i steknu dovoljnu količinu povjerenja da naruče vašu uslugu ili kupe vaš proizvod. Visoke stope konverzije uvijek su vrijedne investicije, zar ne?

2. Content marketing  pomaže kako bi bili vidljiviji na tražilicama.

Svaki tekst za web kojeg ste dodali postaje još jedna stranica spremna da je Google indeksira. Iako količina tekstova za web (blog postova, novosti…) ne znači da ćete samo zbog količine bolje kotirati na tražilicama, kvalitetne objave će zasigurno povećat šanse da se vaš web pojavi u rezultatima pretraživanja. 

Ako su vam tekstovi za web SEO optimizirani i ako ste napravili kvalitetno istraživanje ključnih riječi onda zaista ne bi trebali imati problema pri pojavljivanju na vrhu stranice rezultata pretraživanja.

3. Content marketing pomaže da vaša domena ima viši autoritet.

Pojednostavljenim riječima to bi značilo sljedeće: što više kvalitetnog sadržaja objavljujete to će se povećati percepcija vaše stručnosti, relevantnosti i lakše ćete steći povjerenje. Viši autoritet domene snažno korelira s višim rangiranjem u pretraživanju, tj. što vam je kvalitetniji sadržaj to više postižete veću organsku vidljivost u rezultatima pretraživanja.

4. Iskoristite i gostujuće objave

Niz korelacija se nastavlja, pa su tako dio strategije content marketinga i gostujuća objavljivanja. Gostujuća objavljivanja su kad pišete sadržaj za druge portale, kao stručnjak svog područja. Ona mogu biti u formi kolumne, intervjua, native članka, PR članka (plaćene objave), a bitno je jedino da je medij na kojem će biti objavljen sadržaj onaj koji je relevantan i ima visok promet stranice. Kada kao gost pridonosite vanjskim publikacijama, imat ćete priliku čitatelje usmjeriti na svoju web stranicu što će vam donijeti povećanje broja posjeta.

5.Društvene mreže su također važan dio strategije content marketinga.

Iskoristite ih kako bi privukli potencijalne nove posjetitelje svoje web stranice i kako bi iskoristili mogućnost da vaši pratitelji na društvenim mrežama podijele vaš sadržaj sa svojim prijateljima. Tako će veći broj ljudi  vidjeti i pročitati vaš sadržaj.  S vremenom ćete prikupiti više pratitelja na društvenim mrežama, što će rezultirati većem prometu. Pri tome nemojte zaboraviti da svaki sadržaj treba biti prilagođen društvenoj mreži na kojoj se objavljuje. Možete dijeliti linkove no pripazite jer društvene mreže nisu sklone nagraditi objave kojima je cilj publiku odvesti putem linka van s društvene mreže.

6. Content marketing povećava stopu konverzije.

Vaš cilj je tekstovima za web angažirati, informirati i pružiti vrijednost svojim čitateljima. Kad tekst ispuni svoje primarne funkcije, možete odvojiti dio prostora i za predstavljanje svojih proizvoda ili usluga. Pri tome jako je važno da napravite sa stilom, s taktom. Nemojte prodavati i nemojte siliti niti isprazno uvjeravati.  Nikad nemojte svoj sadržaj pretvarati u reklamu jer je cilj da čitatelj sam shvati kako mu/joj vaša usluga ili proozvod treba jer će riješiti probleme.

7. Content marketing ujedno pomaže i imidžu vašeg brenda.

Kada publika pročitaju vaš tekst, izgradit će dojam o vašem brendu. Ako smatraju da je ono što su pročitali korisno, informativno ili prosvjetljujuće impresivno, imat će bolje mišljenje o vašem brendu. Isto tako, ako vide vaš sadržaj objavljen na vanjskim izvorima i ako im se pojavi na feedu društvene mreže na kojoj su prisutni, doživjet će vas relevantnima, važnima i pouzdanima. Naravno to nije toliko jednostavno kako zvuči, potrebna je pažljiva strategija, oglašavanje i potrebno je dobro znat išto radite jer je sve to splet marketinga, PRa i psihologije.

8. Content marketing vam pomaža i u izgradnji odnosa s zajednicom.

Važno je steći nove kupve no važno je i zadržati postojeće  (možda čak najvažnje). Bolji imidž brenda može pomoći u veličini i prepoznatljivosti vaše publike, ali odličan sadržaj također može povećati odanost vaših postojećih kupaca. Kupci se vole vezati uz najdraže brendovee ako im oni daju do znanja – dobro ste odlučili kupivši naš proizvod ili naručivši našu uslugu.

Kupce je strah pogriješiti jer ne žele donijeti lošu odluku. Baš zato biraju brendove koji su im pouzdani ili u njima bude povjerenje velčim ulaganjem u marketing. Većim ulaganjem u marketing (primjerice billboard uz prometnice) poručujete – naš proizvod je najbolji izbor jer smo investirali novac u oglašavanje, tu smo na duge staze i ako vas zeznemo imamo puno toga za izgubiti. Jeste li ikad vidjeti billboarde za jeftine proizvode kojima je poslovna strategija količinska prodaja na kratke staze? (uređaji za uklanjanje mucica s vesti za 4,99 eura, na vas mislimo!:))

9. Ne postoji industrija, branša, niša koja nema koristi od content marketinga.

Čak i tradicionalne industrije kao što je industrijska proizvodnja ili pak obrti poput krovopokrivača ili vodoinstalatera  i dalje mogu pružiti uvid u razvoj industrije ili jednostavno učiniti svoju industriju pristupačnijom i povezanijom s potencijalnim b2b kupcima ili naručiteljima usluga.

10. Smanjuje investiciju u marketing

Content marketing je dio marketinga, a to što je dio ne znači da ne može sniziti cjelokupni trošak marketinga. Pratite li nas? Želimo reći da je investicija u content marketing – vrijeme.

Vaših prvih nekoliko mjeseci strategija content marketinga (marketinga sadržaja) možda neće donijeti neke revolucionarne rezultate, ali sljedećih nekoliko mjeseci počet će bilježiti rast. Nekoliko mjeseci nakon toga vidjet će se još veći rast. Do trenutka kada prođe nekoliko godina, vaš bi povrat lako mogao učetverostručiti vaše ulaganje (ili više).

Content marketing

Content marketing ili arketing sadržaja je siguran i dostupan svima u bilo kojoj industriji. Koristan u mnogim različitim područjima, a što prije počnete ulagati u njega, prije ćete vidjeti rezultate i na kraju ćete vidjeti bolje prodajne rezultate. Bilo da ste u tome zbog povećanog prometa, viših stopa konverzije ili samo boljeg odnosa sa svojim klijentima, nema razloga da sadržajni marketing ne bude uključen u vaš marketinški arsenal.

Ako želite da izradimo strategiju content marketinga za vaš brend, kontaktirajte nas.

Close Menu

PROTAGONIST digitalna agencija

Radno vrijeme: pon-pet 9-16h