Digitalni marketing danas je važniji nego ikad, a strategija digitalnog marketinga je prvi korak s kojim trebate krenuti. Kvalitetno napisana strategija će ubrzati vaše rezultate u ovoj i narednoj godini.

Ona služi stjecanju i zadržavanju kupaca – kako biste mogli ostvariti veću prodaju.

Ako je nemate ne brinite. Do sad smo klijentima isporučili  desetak strategija digitalnog marketinga koje se već koriste dok vi ovo čitate.  Neke smo isporučili kako bi klijent točno znao što ćemo za njega raditi, a neke smo pisali za klijenta kako bi imao jasan plan aktivnosti i detaljno opisane korake i to lako razumljivim jezikom.

Prilikom izrade strategije digitalnog marketinga služimo se RACE strukturom. Ova poznata marketinška struktura osmišljena je kako bi pomogla pri kreiranju jasne, sažete marketinške strategije uz čiju pomoć ćete dobiti željene rezultate i pridobiti više kupaca.

Izrada strategije digitalnog marketinga se odvija u nekoliko koraka:

1. Prvi korak – istraživanje za strategiju digitalnog marketinga

Prvi i najvažniji korak svake strategije, a pogotovo strategije digitalnog marketinga je temeljito istraživanje. Razgovarat ćemo s vama kako bi saznali sve što trebamo znati o vašem proizvodu, usluzi, tvrtci s ciljem prikupljanja subjektivnih i objektivnih informacija.

2. Drugi korak – analiza

Nakon istraživanja radimo analizu vašeg poslovanja. Gledamo trenutno stanje, protekle aktivnosti i radimo malo istraživanje javnog mijenja.

Tako možemo još realističnije i objektivnije raditi na onim dobrim, ali i manje dobrim aspektima poslovanja tvrtke.

3. Treći korak – istraživanje konkurencije

Radimo usporedbu vaše tvrtke s vašim konkurentima, gledamo što rade, u kojem smjeru idu i što im funkcionira, a što ne.

Usporedba (tekstualna i brojčana) će se također nalaziti u strategiji koju ćemo vam isporučiti.

4. Četvrti korak – kome se obraćamo?

Ovaj korak je izrazito važan jer u njemu određujemo ciljno tržište.

Važan je jer o ciljnom tržištu ovisi: kako će izgledati sadržaj, koje će biti ključne poruke, koje probleme tržišta ćemo nastojati riješiti.

5. Peti korak – koji su nam ciljevi?

Svaka aktivnost, pa i svaka vaša investicija mora imati jasan cilj postavljen kroz određeno razdoblje.

U dogovoru s vama predlažemo i definiramo ciljeve koje moramo postići.

6. Šesti korak - ključne poruke i pripadajuće teme

Svaka branša tj. industrija je drugačija, baš kao što je i svaka tvrtka drugačija.

Istražiti ćemo koje su to teme koje najviše zanimaju vašu publiku i potencijalne nove kupce, navest ćemo ključne poruke koje kanimo komunicirati te ćemo vam isporučiti plan sadržaja u formi content marketing strategije.

7. Sedmi korak – koje digitalne aktivnosti ćemo koristiti

U ovom koraku definiramo:

  • koje ćemo digitalne platforme/ društvene mreže uključiti,
  • objasniti vam zašto ćemo baš njih koristiti,
  • navesti što ćemo raditi na kojoj platformi.

Ako imate webshop pokriti ćemo i taj dio i objasniti vam kako treba izgledati put vašeg kupca.

8. Osmi korak – oglašavanje

Koliko god se trudili, teško možemo postići reakcije potencijalnih kupaca bez da platimo za prikazivanje sadržaja (organske impresije, doseg i angažman).

Iako je organskim putem moguće doći do kupaca, potrebno je jako puno truda i vremena za postizanje rezultata, a trud i vrijeme su često skuplji od investiranja u oglašavanje.

Iz tog razloga ćemo vam navesti plan oglašavanja i predložiti budžete. Prijedlozi će biti razumni i sastavljeni prema vašem i našem prijedlogu budžeta.  Na žalost, oglašavanje je postalo sastavni dio svake strategije, a digitalna gotovo da i ne može bez toga.

9. Deveti korak – što mjerimo?

U ovom dijelu ćemo vam napisati kako ćemo i zašto mjeriti rezultate digitalnih aktivnosti navedenih u 7. koraku.

Zanima vas kako to izgleda u praksi? Recimo da ste kompanija koja prodaje kozmetiku, onda možete očekivati u svom planu navedeno:

  • barem 3 ključne poruke,
  • barem 3 online ciljne skupine kojima ćemo se obraćati i s kojima ćemo komunicirati,
  • popis od desetak naslova koji prate određenu temu (npr. „Top 5 parfema koji su poplavili Instagram“, „3 kreme za masnu kožu koje vas neće iznevjeriti“, „Ova 2 šampona nemaju niti jednu negativnu recenziju“ ili teme koje su bitne za imidž: „Zavirili smo u urede xy kompanije. Imaju nevjerojatne stvari na policama.“ Ili „Upoznajte XY, ženu koja je stvorila kozmetičko carstvo. I to u Hrvatskoj.“ )
  • barem 3 teksta na određenu temu koja će biti potpuno SEO optimizirana
  • primjer kalendara društvenih mreža za određeni period od barem 2 mjeseca
  • how-to dio za pisanje postova na svakoj društvenoj mreži
  • jasan plan integracije webshopa s društvenim mrežama, newsletterom, CRM sučeljem i remarketing kampanjama

Ne brinite, iako smo estete, nećemo vam isporučiti lijepo dizajniranu slikovnicu koju ćete odložiti na policu, već pravi plan s konkretnim uputama.

Primit ćete plan koji će vam pokazati što se sve može i kako to postići, te ćete imati lijep temelj za nastavak rada na marketinškim aktivnostima.

Još jedna važna napomena je vezana uz vrijeme.  Uvijek dajemo sve od sebe, te iz tog razloga vrijeme izrade takvog plana traje. Uzmite u obzir da plan ne možemo isporučiti u tjedan dana.

Njegov opseg ovisi o našem inicijalnom razgovoru, te iz tog razloga ni cijenu ne možemo reći dok ne porazgovaramo i vidimo s čim raspolažemo.

Ako još uvijek niste sigurni treba li vam strategija digitalnog marketinga, predlažemo da pročitate ovaj članak: 6 razloga zašto morate imati strategiju digitalnog marketinga u 2022.

Treba vam strategija digitalnog marketinga?