Sve je počelo zbog jednog krastavca.

Bilo je to ljeto 2018. godine.
Lana je radila kao PR & Marketing manager za brend Croata, a Renatov Hangar96 je angažiran kao kreativna agencija istog brenda.
Kliknuli su i čuda su radili skupa te s toga ni ne čudi što su i zajedno posjećivali evente medijskih partnera.
Jedan takav event je bio predstavljanje novog izdanja časopisa u The most unusual gardenu u Zagrebu.
(op.a. lokacija je bitna jer se najbolje stvari događaju na najneobičnijim (most unusual) mjestima)
20180703 190126 scaled e1614518584195
Prijavili su se na nagradnu igru Hendrix Gina u kojoj su morali ostaviti svoje podatke za koje bi zauzvrat Hendrix poslao sadnicu krastavca na njihovu adresu.
Zbog fora priče im nije bilo žao ostaviti podatke i dopustiti da ih uvuku u funnel brenda.

Nikad nisu od Hendrixa dobili niti sadnicu krastavca niti e-mail. 🙁

Baš zbog te male mizerne sadnice krastavca rekli su jedno drugome:
nema šanse da ikada tako razočaramo ljude.
Da skupa radimo za taj brend pol’ Zagreba bi imalo sadnice krastavca
i iz te mini kampanje za skupljanje mail adresa nastala bi godišnja viralna kampanja”.
2020. Lana je prestala raditi za brend Croata, pokrenula svoju agenciju te se fokusirala na content marketing i social media marketing, dok je Renato 2020. proslavio 8 godina rada u svojoj agenciji.

Protagonist + Hangar96

Partnerstvo je uslijedilo – logičnim slijedom.
  • Lana – Content
  • Renato – Creative
  • <3
Tri godine kasnije i dalje gledamo u uokviren letak Hendrix kampanje na zidu u uredu na kojem piše kako će osoba koja je ispunila podatke dobiti krastavac.
Svatko tko dođe u ured među prvim pitanjima pita – ”zašto je krastavac na zidu?”,
a mi se samo nasmiješimo i kažemo – ”zbog tog krastavca smo svi mi tu” 🙂
Lana Rogošić Blagojević i Renato Ostojić

Želimo vam lijep dan. Puse protagonisti. 🙂