4 koraka (samo!) su potrebna za pisanje teksta idealne objave na društvenim mrežama. – Zvuči sjajno! Čak predobro da bi bilo istinito, zar ne?

Slažemo se s vama. Tajna je u tome što se iza tih 4 koraka skriva jako puno vještina.

Ne biste vjerovali koliko često čujemo (pa čak i na sastanku upoznavanja s potencijalnim klijentom) da je na društvenim mrežama bitna samo fotografija, da tekst nitko ne čita.

Da, vizualni element je bitan, bez pogovora, no vizualni element je samo dio ”cijele slike”.

Kvalitetna objava na društvenim mrežama (bez obzira radi li se o Instagramu, Facebooku ili Pinterestu) mora imati cilj, neku funkciju, mora imati vrijednost.

Ako nema – doslovno ste bacili u vjetar radne sate. Bolje da ste to vrijeme proveli stvarajući prihode tvrtki na neki drugi način, na trosjedu pred Netflixom,  u šetnji s psom ili na gablecu.

Objava mora INSPIRIRATI.

Što to znači shvatit ćete uz pomoć 4 jednostavna tekstualna elementa koje takva objava mora sadržavati.

1. Inspirirajte i motivirajte ljude

Povezivanje s publikom i motiviranje da naprave određenu radnju nije lako.
No, to je vještina koju možete razviti redovitom vježbom i testiranjem sadržaja (vidjet ćete na što publika reagira, a na što ne).

2. Upoznajte svoju publiku

Istražite svoju publiku.

Morate znati kome se obraćate, a kroz istraživanje i komunikaciju s njima saznat ćete njihove potrebe i želje.

Možda se neki od vas pitaju: ”Zašto je to bitno kad već imam proizvod ili uslugu namijenjene određenoj publici?”

– Zato što se protekom vremena svaki proizvod/usluga mora razvijati.
A, ako ne istražite, možda nećete ni saznati da baš vaš proizvod/usluga može na neki drugi način pomoći vašoj publici, a da toga niste ni bili svjesni.

3. Uspostavite vezu sa svojom publikom

Budite autentični, publika voli komunicirati s ljudima, a ne s proizvodima ili uslugama.

Zaradite povjerenje kroz iskren pristup, kredibilitet i samopouzdanje.

Podijelite svoja vlastita iskustva, ispričajte im priču u kojoj ćete im objasniti zašto ste strastveni u onome što radite, onome čime se bavite.

4. Završite tekst objave pozivom na radnju (call-to-action)

Na kraju teksta objave potaknite publiku na neku radnju:

  • potaknite ih da nešto isprobaju,
  • neka vam napišu svoje mišljenje, možda čak i
  • podijele nešto iz svog privatnog života…

Ovaj korak je i najteži korak. Bez poznavanja publike i psihologije ponašanja potrošača – reakcije mogu izostati.
Ako reakcije izostaju u kontinuitetu – doseg platforme na kojoj ste prisutni je sve manji.

3 ”A” KOJA STALNO MORATE IMATI NA PAMETI

1

Audience (publika)

povežite se
2

Authenticity (autentičnost)

budite iskreni
3

Action (radnja)

potaknite na komunikaciju/radnju

Zašto smo napisali ovu objavu?

  • kao podsjetnik svim social media managerima i community managerima
  • kako bi vama, koji tražite agenciju, prije prvog sastanka upoznavanja objasniti kako status ispod objave ne čine neke nasumične rečenice, kako bi ukazali na vrijednost planski napisanog sadržaja i dokazali kako se iza svakog napisanog teksta i/ili statusa skriva puno više znanja od znanja tipkanja

Nadamo se da su vam informacije bile korisne.

Google će vam izbaciti milijun savjeta kako postići sjajne rezultate na društvenim mrežama.
Puno njih ostavlja sjajan dojam i čini vam se da ih je poprilično jednostavno pratiti, zar ne?
Sad, nakon što smo prošli jedan takav savjet, probajte sami napisati dobar status na društvenoj mreži - čini li vam se i dalje jednostavno?

Lana Rogošić Blagojević
Close Menu

PROTAGONIST digitalna agencija

Radno vrijeme: pon-pet 9-16h