3 razloga zašto se suradnja s marketinškom agencijom isplati

Bez obzira bavite li se interno digitalnim marketingom ili se pokrivate s nekolicinom vanjskih suradnika, znate da morate uložiti u marketing. U članku saznajte 3 razloga zašto vrijedi razmisliti o suradnji s agencijom i što vam suradnja s agencijom može donijeti.

Biti vrhunski stručnjak u svom području je također ključno za svako uspješno poslovanje. Da niste sjajni u onome što radite, već biste odavno ili promijenili posao ili zatvorili tvrtku.

Sigurni smo i da imate poprilično pune ruke posla s internim procesima. Srećom, prilično je jednostavno prepustiti marketing marketingu.

Naravno, agenciji će trebati puno informacija u koje ćete ih morati uputiti, no dobra agencija moći će samostalno “pronaći” vaše znanje, namjere, ključne prednosti i izazove, a da vam ne troši previše vremena.

S druge strane, postupak koji trebate za uspostavljanje vlastitog marketinškog tima može biti iznenađujuće dugotrajan. Pronalaženje kvalitetnih djelatnika, razgovori za posao i birokracija, praćeni dugotrajnim uvođenjem u rad i vječnim obrazovanjem ugurani su u vrijeme koje biste inače mogli potrošiti pokušavajući proširiti svoju osnovnu djelatnost. Što nije marketing.

1. Fleksibilnost

Kod marketinške agencije uvijek postoji mogućnost povećanja ili smanjenja aktivnosti, ovisno o potrebama. U vlastitoj tvrtki svako povećanje marketinških odgovornosti znači nove postupke zapošljavanja, a smanjenje dovodi do uvijek neželjenog otpuštanja zaposlenika.

Agencije se prilagođavaju vašim potrebama i uvijek su dostupne za vaše projekte.

Istodobno, s agencijom također izbjegavate probleme vezane uz motivaciju i usmjeravanje kreativnih pojedinaca. Stvaranje idealne kulture za marketing može biti prilično složeno, jer svakom novom zaposleniku treba vremena za upoznavanje, mentorstvo i procjenu rada.  A ako nemate Human Resources odjel ( tj. kadrovsku službu) opseg poslova se samo povećava.

2. Specijalizirana profesionalnost

Gotovo su sve agencije učinkovitije zato što je marketing njihova osnovna djelatnost. Ulažemo u alate, znanje i metode koji jednostavno ne bi bili isplativi manjim odjelima internog marketinga.

Već pretplata i kupnja osnovnih alata za digitalni marketing tvrtku mogu koštati nekoliko tisuća eura mjesečno. Istodobno, svi alati su specijalizirani da je nemoguće pronaći osobu koja bi bila u mogućnosti svima njima upravljati dovoljno uspješno.

Jasno nam je da se često tvrtke zadovoljavaju s jednom osobom u odjelu marketinga koja radi sve, vidimo to i po oglasima za posao – sve češće se traži stručnjak na području Google Ads oglašavanja, koji je ujedno i copywriter i programer, a sve češće i grafički dizajner.

Kad takve tvrtke napokon pronađu ”katicu za sve”, često otkriju da će na kraju, u najboljem slučaju, biti dobro obavljen posao u samo jednom području. I opet, potrebno je pronaći dodatne zaposlenike. Dakle, više se ne radi o troškovima samo jedne plaće.

3. Šira slika

Jedan od najvećih problema većine tvrtki je taj što govore svoj jezik. Bilo da se radi o ugostiteljstvu ili lokalnom mehaničaru, tvrtke često komuniciraju sa svojim kupcima u vlastitom žargonu.

I vi ste se vjerojatno već našli u situaciji da niste točno znali što znači pojam koji koristi prodavač ili vaš potencijalni poslovni suradnik. Korištenje takvih riječi ne pridonosi uvjeravanju, te će osobe koje ih ne razumiju rjeđe biti sklone kupnji proizvoda ili se odlučiti na korištenje usluga.

Umjesto tehničkih svojstava proizvoda, potencijalne kupce češće zanima kako će riješiti svoje probleme. Međutim, kako ćete to postići, prepušteno je vama.

Marketinška agencija donosi novi pogled na poslovanje i unosi svježinu u komunikaciju s tržištem.

Komunikacija prilagođena kupcima i promišljeni odabrani komunikacijski kanali osiguravaju da vaša poruka stigne do pravih ljudi i, što je najvažnije, do pozitivnog odgovora.

Naravno, o vašim proizvodima ne znamo toliko koliko i vi, ali u isto vrijeme to znači da vaše poslovanje vjerojatno vidimo na sličan način kao i vaši budući kupci. I upravo je ovaj pogled na poslovanje, zajedno s pravim načinom komunikacije, ključna prednost kojom dobra marketinška agencija može doprinijeti vašem poslovanju.